اخبار

1397/07/16


 مصاحبه مدیرعامل شرکت فراز فنون با خبرنگار ششمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات در نمایشگاه تلکام 2018 :

 

محصولات شرکت فراز فنون به چه میزان بروز اجتماعی و فرهنگی در جامعه دارد ؟

شرکت فراز فنون در حوزه خدمات مخابراتی ، حوزه تولید سرویس های ارزش افزوده در بستر تلفن ثابت و همراه و در حوزه رضایت سنجی فعالیت می کند. بیشترین بروز اجتماعی و فرهنگی محصولات این شرکت را شاید بتوان در سامانه رضایت سنجی دید .  این شرکت از سال ۱۳۹۵ در زمینه سیستم های پایش رضایتمندی کارمندان و مشتریان، تحقیقات خود را در بین محصولات و فن آوری های روز اروپا آغاز نمود و با هدف بومی سازی این محصولات به راه خود ادامه داد. نتیجه تلاش و تحقیق مستمر در این زمینه منجر به آغاز پروسه طراحی، ساخت و تولید دستگاه پایش رضایتمندی مشتریان با برند تجاری «رویال» در سال ۱۳۹۶ گردید. سامانه «رویال» شامل کنسول سخت افزاری است که بدون نیاز به اینترنت و تنها با فشردن یک دکمه، بازخوردها را جمع آوری کرده و در قالب نمودارهای دقیق و قابل اعتماد تحلیل و ارائه می نماید.

«رویال» با بهره گیری از طراحی دقیق و ساخته شده از بهترین مواد اولیه از حیث سخت افزار و همچنین برنامه نویسی دقیق و قابل اعتماد از حیث نرم افزار، به سامانه ای بی نظیر و با کارایی بالا در زمینه ثبت و تحلیل میزان رضایت کارمندان و مشتریان در جهت ارتقای فروش و خدمات، تبدیل شده است.

وضعیت نمایشگاه امسال را چطور ارزیابی می کنید ؟

امسال نسبت به سال گذشته استقبال کمتری داشتیم به نظر اگر زمان برگزاری نمایشگاه در تابستان بود اتفاق بهتری رقم می خورد جدای از این علت بروز نوسان شدید ارزی و نابسامانی اقتصادی نیز هم شرکت ها و هم بازدیدکننده ها را کم رونق کرده است . 

برگزاری همچین نمایشگاهی چقدر می توان باعث کمک به شرکت ها باشد ؟

به هر ترتیب نمایشگاه بستری برای جلوه بیرونی شرکت هاست که باعث می شود شرکت ها محصولات خود را ارائه دهند، رقبای خود را بشناسند و با فعالان این این صنعت بیشتر آشنا شوند . از سویی دیگر تلکام با توجه به سابقه طولانی در کشور البته با اوج و فرودهایی که داشته، بازدید کننده خود را دارد و بسیار موثر است .

محدودیت ها و مزیت های برگزاری نمایشگاه ها را کجاها می دانید ؟

با معرفی محصول خیلی از کمپانی ها به دنبال محصول هستند ولی محدودیت هایی همچون عدم دریافت اطلاعات کامل ، عدم شناخت کافی از محصول و ... جزو محدودیت های نمایشگاه است ولی مزیت ارتباط رودرو همیشه بوده است .

بازدیدکنندگان نمایشگاه چقدر مرتبط بوده و بیشتر مخاطبان شما چه شرکت هایی است ؟

بازدیدکنندگان این نمایشگاه ها چون نمایشگاه موضوعی است تقریبا خاص هستند و اکثر مخاطبان با موضوع مرتبط  هستند شاید نزدیک 50 درصد بازدیدکنندگان فعال در این حوزه مرتبط هستند که از این عدد نزدیک 5 درصد شرکت هایی هستند که خود دارای غرفه می باشند . مخاطبان ما کلیه بیزینس ها هستند یعنی BTB هستند و همه شرکت های خصوصی و دولتی را دربرمی گیرد . 

چه کارهایی در کنار نمایشگاه می تواند به مزیت آن بیفزاید ؟

مجلات تخصصی و وب سایت تخصصی در شمارگان تعریف شده می تواند مفیدتر باشد .

برگزاری همایش ها چقدر می تواند برای شرکت های حوزه فناور مفید باشد ؟

همایش هایی که صرفا به سخنرانی و انتخاب مقالات می پردازد زیاد مفید نخواهد بود .

در آخر مصاحبه با ارائه ای که از همایش ششمین مدیران برتر فناوری اطلاعات انجام گرفت ایشان بیان کردند :

برگزاری همایشی با موضوع فناوری اطلاعات که محصولات فناوری را در همه ابعاد (اعم از اجتماعی ، فرهنگی ، فنی و ...) در کنار ارائه محصولات شرکت ها در نمایشگاه ، در کنار جمع کردن سه حوزه صنعت ، دستگاه های اجرائی و حوزه های نظری همچون دانشگاه باز در کنار آن معرفی شرکت های برتر از لحاظ فناوری بسیار بسیار جای خرسندی دارد و فرصت بی نظیری برای شرکت ها می تواند باشد.  شرکت فراز فنون به طور قطع این همایش را دنبال خواهد کرد .






نظرات کاربران
تاييديه : تشخيص عامل غير انساني
توجه : نظر شما پس از تایید مدیر سایت در سایت نمایش داده می شود !